söndag 3 april 2011

Med en kaktus i fönstret

Jag missade "vårens" första regn, synd. Jag sov. Men det lär ju regna flera gånger innan det fryser till snökristaller igen, så det gör inget. Jag har haft en awesome helg, heeelt jätte nice! Dansade i tre timmar på fredags kvällen med vännerna J, J,J & O (varför heter alla ngt på J?) efter marknad och en ganska nice skoldag (länge sen) och igår var jag hos min vän som börjar på J- och slutar på -ohannes halva dagen innan jag for hem bara för att typ en timme senare åka tillbaka dit och umgås med killarna (J, O& Z) en stund innan vi for till grannstaden på bio- "I am number four" Det var oxå en helt okej film, ingen vi egentligen ville se, det var bara impuls-bio i brist på annat att göra. Men jag hade i alla fall en underbart rolig kväll. Jag gillar att skratta, gillar mina killar :)
Söndagen är en skön slapp-söndag som fylls av onödigheter och snö i skorna (gå inte på skoterspår efter en regnig natt) Jag doftar av vitchoklad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar