måndag 14 mars 2011

Would you freak out if I said I liked you?

Jag har fått utslag på kinden, irriterande. Dom kliar.
Jag undviker hemmet numera, Har fått "leidon" av att lyssna på moderns tjat om mina musikvanor, Ipoden i öronen mest hela tiden för att inte behöva lyssna på hennes raseriutbrott och annat. Hon har dock inte listat ut den anledningen än...Jag har blivit så lättirriterad på senaste tiden, allt får mig på dåligt humör... Men, men. Eftersom att temperaturen har stigit och vägarna är i någotsånär cykelbart skick så går det ganska lätt att fly boet. Min hittills favorit tillflykt är min käre vän J, där har man nära till allt och får tag på det mesta. Men inget kommer tydligen självmant, man måste anstränga sig för det man vill ha även där. Synd bara att ansträngningarna inte lönar sig i vissa fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar